Bir ilişkide birbirine iyi gelip gelmeyeceğinizi en başta anlamak mümkün mü?

Kıymetli dostlar merhaba,

Bugün heyecanla başlayan ama zamanla "galiba uyumlu değiliz" dedirten ilişkilerden bahsedelim.

Birçok ilişki aslında kötü başlamıyor. Hatta tam tersine en başta içimizi ısıtıyor, heyecan duyuyoruz, neşemiz yerinde oluyor.

Saatlerce konuşuyoruz, yanında rahat hissediyoruz, "galiba bizden güzel bir şeyler olacak" diyoruz.

Sonra bir gün küçücük bir şey oluveriyor.